ZelihaTkcnn yeteri kadar doz veriyorlarsa hiç hiç acı hissetmiyorsunuz ama normal olan epidural de zerre acı ağrı hissetmemek o yüzden hissederseniz en ufak acıyı belirtin ona göre ayarliyorlar sizi
Bende epidural yaptım ayrıca acı yok ama karnınızın kasildigini hissediyorsunuz o gün vücudunuzu dinleyin anlayın bariz bir kasılma oluyor o kasılma anlarında ikiniyorsunuz zaten ebeler genelde anlıyor eğer nst bağlıysa ztn nst den de anlıyorlar o yüzden sıkıntı olmuyor ama kendiniz kasılmalarınizi tanırsınız işiniz daha kolay ve sağlıklı biter
Sağlıkla selametle kavuşun İnşaAllah 🤲🏻🌸