Minnos_23 Merhaba operatif histeroskopi yaptıran var mı? Rahimde septum varmış operatif histeroskopi olmam gerekiyor. Yaptıran arkadaşlar nerde yaptırdınız, nasıl oldu nasıl bir süreç geçti bilgi verebilir misiniz?
Mermar Minnos_23 Bende polip vardı histeroskopi ile almışlardı. Adet bitiminden 1 hafta içinde olmuştum sonrasında ağrı olmamıştı. Genel anestezi ile almışlardı.
Ozg06 Minnos_23 hacettepede oldum ben T rahim den dolayı yapıldı anestezi altında oluyor çok kısa sürüyor işlem bittikten sonra aynı gün içinde taburcu oldum işlem sonrası öyle çok bir ağrımda olmadı regl gibi benzer ağrı oldu rapora bile ihtiyaç duymadım bikaç ay sonra spontan gebelik oluştu ztn
Safiye2 Minnos_23 histereskopi oldum rahimden septum perde alındı İstanbul’da kezban hanıma gittim eşiyle beraber ameliyatı yaptılar özel kliniği var şafak hastanesinde oldu ameliyatım 1 gün hastanede yattım sonrasında regli ağrısı gibi ağrı oldu 1 2 gün leke şeklinde kanama oldu 2 ayda düzeldi 3. Ayda hamile kaldım şuanda 36 haftalık oldum
Minnos_23 Ozg06 bilgiler için teşekkür ederim. Değerleriniz nasıldı amh Fsh Lh E2 gibi Değerleriniz kaçtı?
Minnos_23 Safiye2 bilgi için teşekkür ederim. Hamilelik doğal yolla mı oldu aşılama tüp bebek mi oldu? Ameliyat ücreti ne kadardı? Bir jel kullanıldı mı?
Safiye2 Minnos_23 doğal yolla oldu hamilelik geçen sene Aralık ayında oldum jel kullanildi jel için 4500 verdik ameliyat içinde 20 bin vermiştim
Safiye2 Minnos_23 canım hiç hatırlamıyorum ama normaldi benim değerlerim sonuçlara baktım ama bulamadım
Umut2 Bende yeni oldum iki başarısız tüp bebekten sonra ağrısız bir işlem anestezi alarak yapıldı aynı gün içimde hastaneden ayrılıyorsunuz hiç korkulacak bitsey değil
Umut2 Olan arkadaşlar lekelenme kaç gün sürdü nasıldı acaba benm ufak poliplerim alındı ve çizik atıldı bugün 4.gün lekelenme devam ediyor kırmızı