Kızlar lütfen yardımm
16 haftalık hamileyim Normalde de çok iştahlı insan değildim ama şimdi hepten iştahım yok bir ara çok bulantı kusma yaşadım iyice igrendim her şeyden bebeğim gelişmez diye çok korkuyorum yaşayan var mı bu durumu acaba kendimde 42 kg yum sadece iki kilo almışım zorlayınca da kusuyorum bu durumu yaşayan var mı nasıl aştiniz?