1zehrs Elhamdülillah cinsiyetimizi öğrendik haftasıyla uyumlu herseyi iyi çok şükür sağlıklı bir kızım oluyor 🥰 Allah herkesin kalbine göre versin hamişler ben çok mutlu oldum çok istiyordum sizinle de paylaşmaktı istedim 🥰
Gulsh61 1zehrs sağlıkla kucağınıza alın insallah benımde 9. Haftam kaçıncı haftada belli oldu cinsiyet
melisinmutfakblogu 1zehrs bende dün gittim 18 haftalik olduk %89 kız gibi dedi elhamdülillah 15 aylık bir oğlum var bir de kızım olsun istiyordum🥰
1zehrs Gulsh61 Şuan 15 içinde teşekkür ederim Allah razı olsun sizinde gönlünüzdeki neyse o olur inşallah 🥰
Nazlikaya19 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰 bize de 13+2 de kız dedi kesin dedi aslında ama bilemedim 😣
1zehrs Nazlikaya19 ben 15 haftalık 16 ya yakın nen adet tarihe göre 14 sanıyordum ama doktor öne çekti biraz Şuan net görüyorum değişmez alışveriş yap dedi yani 🥰
ressamanne_ 1zehrs bende çok oğlum olsun isterdim çok şükür oldu 5 yaşında, şimdide kızım oluyormuş nasipse🫠🎀
Badeveannesi 1zehrs bir oğlum var darısı bana burda bu şekilde post açmak olsun bende kız istiyorum 10 haftalık olduk bugün🥰