nih Merhabalar, 32. haftada (geçtiğimiz salı) doktorumdan çalışabilir raporu aldım ancak bu hafta boyunca iş yerimde birçok problem yaşadım ve izne ayrılmaya karar verdim. Doktor raporumu güncelleyebiliyor değil mi? Bu konuda deneyimi olan var mı acaba?