Yeni doğum yapmadım ama yine de kendi bilgimi yazayım.
Bebek için 10lu hastane çıkışı, 5li hastane çıkışı, hava soğuksa çıkışta kullanmak için kalın 1 battaniye, ıslak mendil, normal doğum için 10 tane sezaryen için 15-20 tane bebek bezi, süt gelmezse diye biberon koyabilirsiniz.
Anne için 2-3 tane pijama takımı/gecelik, sabahlık, emzirme atleti ve sütyeni, doğum kışın veya baharda olacaksa kalın çorap ve hırka veya yelek, 5-6 tane külot, bolca ped, terlik, çorap, kişisel bakım malzemeleri (diş macunu fırçası, tarak, istiyorsanız makyaj malzemesi vs) koyabilirsiniz.
Doğum sonrası enerji vermesi için kuruyemiş kuru meyve, sezaryen doğum olacaksa narkozu atmak için nescafe, sütün gelmesi için rezene çayı götürebilirsiniz.