BhrRzgr_06 Asapos06 Adnan Kaya var özel hastane de çalışırken de gitmiştim kendisine çok anlayışlı ve işini bilen bir doktor Asistanlar muayene ediyor genelde ama uzmana danışıyolar
Cerenn1811 Asapos06 hep yer değiştiriyorlar bi doktor vardı ilk gittiğim bidaha ona randevu alamadım hep değişiklik oluyor şansa iyi doktor denk gelirse 🥺🙏
Safie2020 Cerenn1811 ay Büşra hoca mi bn de bulamıyorum yaa ah hocam nereye kayboldunn sonuna kadar ona giderim diyordum hiç çıkmıyor artık ☹️
Cerenn1811 Safie2020 benim hocamda Ömer eroğluydu çok iyi bi doktordu ama şuan menopoz polikliniğine bakıyormuş mecbur başkasına ramdevu aldım inci kahyaoğluna aldım bakalım nasıl bi doktor perşembe gidicem
Safie2020 Cerenn1811 hiç bir eski doktor yok neden acaba yeni yeni hocalar gelmiş . Perşembe yazar mısınız nasik biri çıkacak acaba kendi mi girck asistan mi bakalım . Kaç haftaliksinz