1 hafta önce doğum yaptım salak gibi sezeryandan korkmuşum göğüs acısı o acıyı bine katladı. Göğsüm hem kanıyo hem ucundan et parçası sallanıyo koptu kopacak bu şekilde emzirmeye devam etsem bebek deri parçasını yutacak emzirmesem sütten kesilecek.
Lansinoh, madecasol, gümüş kapak her şeyi kullanıyorum ama hala aynı lütfen yardım edinnnnn