eylmz Doğuma ortalama 4 hafta falan var saçımı boyatacağım bu ara boyatsammı biraz daha beklesem mi beyazlar hemen çıkar mı 1 ay içinde ya
Nadire042 Bende boyamak istiyorum son bir buçuk ayımız kaldı zararlı olur mu diye düşünüyorum eğer zararı olmazsa son iki hafta kala boyarım
eylmz Nadire042 ben Dr onayıyla boyuyorum 3 kere dip boyası yaptırdım sorun teşkil etmez dedi ama şimdi ortalama 4 hafta var normal doğum şeklinde ilerliyoruz şimdiden boyatsammı diye kararsız kaldım
Neslihan_Celik Benimde 1 ay kaldı doğumuma hamileliğim boyunca hiç boyatmadım diplerim çok kötü durumda bu saatten sonra organ gelişimi tamamlandı sonuçta ama doktoruma sormaya unuttum sizce saçım açılacak boyanacak zararı olur mu kiiii
eylmz Neslihan_Celik herkesin yorumu ve tercihi farklı tabiki ama ben bu süreçte üç Dr değiştirdim üçüde karşı değildi istediğini yaptır dediler bende dip boyası yaptırdım 3 kere şimdi komple biraz açtıracağım