Merhaba daha önceden devlet hastanesinde troid testi yaptırmıştım troidim 1.9 çıktı sonrasında sağlık ocağında yaptırdım aralarında 1 hafta bile yok sağlık ocağında 3.5 çıktı gebelikte de bu yüksek olarak kabul ediliyor. Tekrardan bir devlet hastanesine gidip test yaptırdım onun sonucu da 2.6 çıktı 2 günde bu kadar fark olmadı imkansız kızlar bana sağlık ocağı troid ilacı yazdı. Sağlık ocakları kanı bekletiyorlar sizde pek güvenmeyin o testlere bir devlet hastanesinde yaptırın daha sağlıklı olur ben ilaca başladığım için çok takıntı yapıp stres olmuştum. Sizide bilgilendirmek istedim.