smnbr deva_k Asel çok güzel ama çocuk okula başlayınca sınıfın yarısı Asel olacak sanırım. O derece koyuyo artık insanlar
rumeysa_mom deva_k Asel Hüma 🌺 bir kız bebeğim olursa adını Asel Hüma koymayı düşünüyorum oğlum olursa da Alparslan 😍