Seymafdn Hanımlar hayırlı günler öncelikle nasılsınız bı sorum olacaktı hamilelikte ağda yaptıranınız oldu mu herhangi bir sıkıntıyla karşılaştınız mi bende gitmeyi düşünüyorum şimdiden teşekkürler ☺️
Eebrusrmeli Seymafdn kaçıncı haftadasiniz bende bu soruyu merak ediyorum normalde giden biriyim ama gebelikte gitmeye korktum açıkçası
cutecik Seymafdn ilk hamileliğimde de doğuma kdr gittim bu hamileliğimde de gidiyorum 33. haftadaym hiç bir sorun yaşamadım
mervemurat16 Seymafdn gebelik başından beri gidiyor hiçbir sıkıntı yaşamadım 34.cü haftamda gittim en son 4 hafta götürüyor
Mucizebebegimmm03 karkacilknur son haftalar da gittiniz mi hiç internette erken doğuma sebep oluyor yazıyor da
Djsjhsfubsd Seymafdn 36 haftamdayım canım şuana kadar ne olur ne olmaz diye jilet kullanıyordum doğumuma da az kaldığı için açıkçası biraz cesaret edip dün ağdaya gittim biraz acı oldu birde benim cildim aşırı hasssas ama bi sıkıntı çekmedim
Dilara_0 Djsjhsfubsd jilet vurdgunuz için ağrı yapmıştır kıl kökleriniz her jilete vurmaya kalınlaşır keşke yapmasaydınız bekarken 2 defa jilete vurdum hala pişmanlığının içindeyim 😅
Dilara_0 Seymafdn gebeligimin kalan son 10 gününe kadar gittim kuaforüme hassas davrandılar bikini bölgeme sizde söyleyin hamileyim diye. Acı hissi normalden fazla olabilir hormonlarınız değiştiği için lakin bir sorun yaşamadım kanama lekelenme erken dogum vs olmadı 🥰
hulyakuzgunn Bugün gittim 38+4 deyim şimdiye kadar da hep gelmiştim zaten kendini kasmadığın sürece hiç bir sıkıntın olmaz
Eebrusrmeli Seymafdn bende 9 haftadayım hala kararsızım gitip gtmemekte birde tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım oyuzden korkuyorum
Sevgi1312 Agda ne gibi bir problem yaratabilir ki bilmiyorum ben basından beri gidiyorum 8 aylık hamileyim birde dogum öncesi giderim mis gibi büyük rahatlık hattaa