Mervee_akb1 35+1haftalik hamileyim bebegim makat geliş donmuş 32 haftada normal dogum pozisyonundaydi sezeryan olabilirsin dedi doktor aranızda boyle olan varmi tekrar normal dogum pozisyonu alirmi
Aysee1123 Mervee_akb1 35 te baş 36 da makat 38 de tekrar baş olmuştu benim kızım 😂 39 da doğdu şükür o şekilde. Yani olabiliyor