SRabiaaa Kizçeler sizin de bebeğiniz kasıklariniza baskı yapıyor mu🙄 ağrıyı hafifletmek için yada geçirmek için bir şey yapıyor musunuz? Spor da olabilir? Yoksa bu ağrı ile yaşamayı öğrendiniz yatiyor musunuz sürekli 🙄😊