Hanımlar dualarınıza talibim inşallah yarın 2. Sezeryanımı olacağım hem çok heyecanlıyım hem çok korkuyorum tecrübeli anneler nasıl geçiyor daha mı kolay daha mı zor oluyor beni en çok düşündüren de kızımı evde bırakacak olmam oda daha çok küçük hiç yalnız kalmadık bensiz uyumaz aklım hep onda olacak 🥺