AlininAysesii Bebegimcanimm Ayaklarını karnına çekersen azaltmış olursun ağrıyı, öksürünce de hapşırınca da öyle yapıyorum ben. Bazen korkudan kalkıp öyle bekliyorum hapşırmaya, bıçak gibi kesiyor meret 😤