Ben bi kere kan verdim. 50 küsur çıktı, 3 haftalık hamileymişim. Sonra 3 hafta bekleyip doktora gittim, keseyi gördük. Kalp atışını duyamamıştık. Bilsem 1-2 hafta daha beklerdim dedim.
Sürekli böyle kan vermeye, erkenden doktora gitmeye gerek yok diye düşünüyorum 😊