Kızlar acil fikir verin yoğun bakımda sarılık olmuş kanda çıkmadı alette çıktı dedi emzirdim bol bol 10 günde 300 gram almış kilo hiç kaybetmemiş pazartesi yine kan verdim yine kanda çıkmadı alette 13 çıktı 17 çıkarsa eğer yatışmış sanırım bana akıl verin başına gelen var mı ne yapmam gerek çok korkuyorum tekrar pazartesi gelin kan alalım dedi kanda sarılık yok alette var