Nuuuurr olabilir. Çünkü ben 19. Haftada muayene oldum herşey yolunda dedi doktorum rahim boyu falan iyi demişti bir akşam kusma ve öğürme yasadim nişanım geldi doktora gittim rahim boyum 8mm e düşmüştü ve acilmam vardı 20. Haftada acil serklaja aldı. Bu rahim boyu çok değişken olabiliyor birden dusebiliyor veya aynı kalıyor, yükseliyor . Ama doktorunun öyle konuşması iyi değil bence