Eceeee bendede yillardir var ve hic ilac kullanmadim... Yillardir hayat kalitemi hep düşürdüm başa cikarim diye ilac kullanmaya karsi oldugum icin... Simdi dogum korkusundan cok dogumda tutarsa diye korkuyorum ki tam bayilma olmasada kendimden gectigim oluyor... Sonra 2 hafta once doktora gittim panik atak oldugumu tescilledi ve ilac verdi kullanmadim yine bebege zarar verir diye Rabbim yardimcimiz olsun... Saglikli kolay dogumlar dilerim⚘