Pinaargunes 13+3 haftadayım 14 de özele gidip gözükmeyi planlıyorum bir de 15 haftadayken kontrole gitmeyi bakalım görebiliceklermi🙏😍💖
Merve_anne42 Pinaargunes devlete 16.haftada gittim erkeğe benziyor dedi sonra özele başladım 18.haftada kesin erkek dedi
Faide2147 Pinaargunes 16 haftalıkken gittim %99 erkek dedi birdahaki ay gittim %100 erkek dedi her gittiğimde de diyor işte erkektir fln
Hk1234 15haftalıkken kız gibi görüyorum dedi doktor devlette birgün sonra özele gittim çıkıntı var dedi 17de tekrar gittim kesin erkek dedi 20de de aynı erkek denildi 😄
[silindi] Hk1234 bana da 15 haftalık kesin kız dedi ama nşyeyse emin olamıyorum.19 haftalıkken tekrar gidicem.net olur o zaman heralde dimi
Canan_bakal0703 Pinaargunes benim kontrolum vardı ben gebe olup olmadığımdan şüpeleniyom kızlarımda istifra dan hastaneden eve gelemiyodum dedim bunun cinsiyeti farklı dedi büyük ihtimalle erkek
Karasevdam Canan_bakal0703 belki doğrudur erkektir ama bence her hamilelik farklı oluyor..yani hamilelik belirtileri cinsiyete göre olmuyor bence ☺️
Mervs Kkfkkf hayır doktor her baktıgında çömeliyor göstermiyor dedi ve eşim kız olabilcegini düşündü geç gösterdigi için ama pipisi vardı 😂😂
birLinaannesi Pinaargunes 15.haftamda kesinleşti kızım olacağı🙏🏻🩷🥰 şu an 23.haftaya girmek üzereyiz.🙈