@“Burcu1708” merhaba canım bende 32 haftalığım 25 haftalıktan beri uyum fazla. Şeker yüklemesi yaptırdım şekerim yok. Bir kaç hafta òncede hastaneye yatış yapıldı belki gizli şekerin vardır dedi doktor onuda bulamadılar sebebi olmayadabilir dedi doktor. Doktor dikkat et vs. demedi ben kendime 2 hafta diyet uyguladim inan bir şey değişmemiş doğuma böylede gidebilirsin şekerin yok kalori almanı azaltma dedi doktorum, normal yemeğe devam ediyorum bakalım.. sende üzme kendini her şey Allah’tan