filizkaplan iki sezeryan dogum olmus biri olarak soyluyorum hic korlmayin gercekten herkesin agri direnci vucudu ayni olmuyor benide cok korkutmuslardi ama iki dogumumda rahatti cok sukur insallah sizinde oyle olacaktir spinal igne normal ignelere oranla iki 3 kat agrili dayanilmayacak bir agrisi yoktu bence onemli olan tek sey kendini kasmadan omuzlar asagi dogru sekilde durmak igneden sonra zaten bacaklariniz isinmaya basliyor soruyorlar size biraz bekletiyorlar o an tam emin misin isindimi karincalanma varmi diye sonra uzaniyorsunuz bir arkadasimin dogumunda ben uyusmadim bicagi hissettim diye anlatmisti hep o korku kalmisti bendede basladilarmi acaba diye hissedecekmiyim diye 2 dogumumdada sordum ama ben sordugumda zaten kesmeye baslamislardi bile 🙂 o kadar bisey hissetmisyorsunuz sonra bebegi cikardiklari zaman solunum borunuza bagirsaklara bir baski oldugu icin o an nefes kesilmesi mide bulantisi oluyor o anda da damar yolundan bisey enjekte ettiklerinden hemen geciyor sonrasi zaten bebeginizi goruyorsunuz ben bebegimi izledigimdeen yan tarafta giydiriyorlardi hic bisey hissetmedim ikiside boyle gecti ameliyat sonrasi 2 sindede ilk kalktiginiz an biraz bas donmesi oluyor ustunuzu giyerken egilmek zor biraz agriya biliyor ve agri kesici etkisi gidince bebegi emzirirken agirligi karina baski yaptigindan zor oluyor ben o yuzden 3 gun boyunca dikloron igne yaptirdim daha rahat geciyor 🙂 uzun oldu baya erkeklerin askerlik kadinlarin dogum hikayeleri guzel oluyor bende ilk hamileligimde burda binlerce hikaye okurdum ama korkuyla girme bol bol dua et ve bilmiyorum ben ikisindemi oyle denk geldi ameliyat ekibide cok iyi oluyor anestezi uzmanlari hemsireler cok anlayisli ve sakinlestirmek icin baya sohbet ediyorlar muzik aciyorlar rahatlatmak icin ellerinden geleni yapiyorlar