Kızlar daha önce bebeğim uyanmıyor diye post açmıştım ya şimdi de uyumuyor diye açıyorum🤣🤣🤣 saatlerce emiyor, gazını çıkartıyoruz, altını değiştiriyoruz yok hiç uyumuyor 11den beri uyanık mesela şuan hiçbir şey yapamıyorum dün de öğlen 12den akşam 12ye kadar hiç uyumadı mesela 18 günlük oldu normal mi bu kadarı