Damlaalyz Adana şehir Hastanesi’nde kacinci hafta kontrolünüzde sezeryan günü verdiler hangi hafta için planladilar sezeryan gününü? Özellikle 2. Çocuk için acaba 38 e direk verirler mi 39. Haftayı beklerler mi acaba ?
Dilooo Damlaalyz merhaba canım benim ikinci sezeryan olacak 38+3 e gün verdi direk her doktor Farklı oluyo tabi
peksimetya Damlaalyz 33.haftama yeni girdim kendiliğinden 39.haftaya gün vereceğini seçmemizi söyledi söylediği tarihlerden. Kontrole gittiğimde kararlaştırıcaz artık net günü. Ben de meraktaydım ama öğrenince bi rahatlama geldi
Mucizem_01011 Damlaalyz Hangi doktora gidiosnz ve memnunmsnz bende şehir Hastanesi’ne gittim bı kere bı. Doktora girdim adını unuttum resim bile vermedi
Damlaalyz Dilooo sizin doktorunuz kimdi acaba? Birde kaçıncı haftadayken gün verdi size ? Doktorun kendisi verdi günü değil mi? Bazılarına konsültasyon odasında veriyorlarmış da günü. Şey birde ilk doğum mu olacak sizin ? Sorularım fazla oldu ama🙂
aybukelii1 Adana şehir Hastanesi’nde doğum yapıcam ben 35 haftalıkken gün aldım doktorum Cevdet adıgüzel . Ve 39. Haftayı bekliyorlar bebeği almak için sadece ilkde okadar beklemiyorlarmış öyle soylediler . Bana 23 Ocak dedi tam 39. Oluyorum
Damlaalyz Mucizem_01011 ben önceki çocukta bir kere gitmiştim Erdoğan kocaya ilgisi falan normaldi aşırı da beğenmedim ultrason kağıdı vermemişti oda vermeyince ben kalkmadan istemiştim isteyince de bakarken söyleseydin keşke demişti vermemisti Cevdet adiguzele iyi diyorlar Abdi oguza da iyi diyorlar diye duydum ikisine de randevu aldım geçenlerde ama gitmek nasip olmadı yine Erdoğan kocaya buldum mecburen Pzt ona gideceğim zaten benim için önemli olan doğum yapacağım için kayıt olmasi ve gün verilmesi birkaç hafta sonra tekrar özele giderim ultrason için diyorum