Karbeyaz_ malesef ben de öyleyim en güzel zamanlarımı evhamla geçiriyorum başka şeyler düşünüp uğraşmaya çalışıyorum kafamın dağılması için ama etraftan bir şey duyup görünce yeniden başlıyorum düşünmeye bu kez de stres yaptığım için vicdan azabı çekiyorum annelik duygusu sanırım ya da hormonal her şeye tahammülsüzleştim 🥺