SibaLuna Ben 12+5 im dünden beri benim de sağ kasığım yara gibi acıyor enfeksiyon ya da herhangi bir şey yok neden oluyorki bunlar 😢😢😢
Sedagnlty genc2kizannesi ayy hadı ınsallah hayırlı sağlıklı Rabbım nasıp eder ınsallah bizlere benım de ıkıncı oğlum gelecek ınsallah
genc2kizannesi Sedagnlty bana 38.haftada alıcam dedi pazartesi günü gittiğimde, şubatın 23üne denk geliyor tam şu gün diye bisey demedi daha