Kızlar bu ay duphaston kullandım adetim ne zaman gelcek bilmiyom klomen kullandım iğne vurulmadım doktor yumurtan catlamış dedi duphaston verdi bittikten 1 hafta içinde gelir adetin dedi eğer bebek yoksa dün kan testi verdim 1.20 çıktı negatif yazıyo elimde ovulasyon testi vardı Miratech in onu yaptım biraz önce böyle çıktı