Hamileliğimin başından beri idrar yolu enfeksiyonuyla savaşıyorum resmen kaç kutu antibiyotik kullandım fitil kullandım artık hatırlamıyorum ilaç kullanmadan doğal yöntemlerle tedavi etmeye çalışcam artık uyguladığınız bi kür ya da doğal bi tedavi var mı öneride bulursanız çok sevinirim çünkü yine antibiyotik yazdı doktor artık kullanmak istemiyorum