Kevserr1908 39+3 bekliyoruz hala dogurmadınmı diyorlar insanı strese sokuyorlar ya bundan sıkıldım artık bi moral vermek Yok bugün sırf bunun için ağladım 😁
Herşeyin bir zamanı var elbet sanki onlar sıkıntısını cekiyor 😅
Herşeyin hayırlısı inşallah hepimiz selametle yavrulamızı kucağımıza alırız 🤗