Bizim aramız çok iyiydi kardeşim gibiydi 6 şubat depreminde rahmetli oldu. Eşimle babaları bir anneleri farklı, kayınvalidem ile aramız çok çok iyi değil onun da tek kızıydı. Bugün de rüyamda gördüm görümcemi çok özledim sarılıp ağlıyorduk… biraz da kimin adını koysam ona benzeyeceğini düşünüyorum huyuna suyuna kaderine benziyor illa ki bana göre. Adını hem koymak hem koymamak istiyorum, sizce ne yapmalıyım?
Görümcem ve kayınbabam depremde vefat ettiler.