Havvanur1488 şeyden sordum teyzemde akraba evliliği yapmıştı ilk çocuğunda hiç bi sıkıntı yok ilk çocukta sorun olmaz demiş doktoru neye dayanarak söyledi bilmiyorum ama riske atmamak için bi daha çocuk yapmadı tabi teyzem büyük çocuğuda büyük yani o zamanın şartları bunu gerektirdi demekki