ikranurkutay Kızlar 2 gündür Bebek hareketi azaldı bu haftalarda normalmi salı günü doğumum var geçen hafta hareti nefesimi kesiyordu okadar hareketliydi
2lokummannesiii ikranurkutay Günde en az 10 kez hareket ediyor mu? Ediyorsa sorun yok. Ama 10 dan daha azsa bekleme doktora git.
gizem-cbn ikranurkutay canım alan daraldığı için tam anlamıyla hareket edemeyebilir diyolar çikolata falan yedin mi soluna uzanıp bi baksaydın eğer öyle de olmuyosa git bi doktora
Snadmn Hiç normal değil lütfen acil doktora git 39 haftalikken bebegimi kaybettim lütfen hastaneye git hic bekleme
ikranurkutay 2lokummannesiii evet canım hissediyorum hareketini akşama kadar sayarım ama çok hareket etmiyor sakın şuan
asetonluoje Yine bir doktora gidin tabii ki ama ben oğlumu günde 1-2 kere bazen hissediyordum bazen hissetmiyordum. Değişkenlik gösteriyor bence