

Adetım 7 ocakti normalde düzensiz adetlerım bu kaç aydır kendiliğinden oluyor ilaç kullanmadan 4 gün önce şeffaf akıntınin içinde pembe kan geldi sadece bi kere daha da gelmedi çok fazla akıntım var süt kesiği ve şefaf
Akıntı çok ve en çok şüphe ettiren baldır ağrılarım ve bel ağrım bugün yine test yaptım bundan öncede aynı bu testten yapmıştım hiç bişey yoktu bembeyaz di şimdi yaptığım da silik çıktı kafam kariştı olabilir mi geç döllenme 🤦🏻♀️