Gmzgm E_ce 3 gün gecikmeye aslında çıkması gerekirdi ama geç döllenme de olabilir bi kac gün sonra tekrar yap eger regl olmazsan
E_ce @"Gmzgm"tamam canım benim niyetim haftaya cumaydı aslında şansımı denim dedim de haftaya yapim ozamn
Esra_4774 Canım tek cizgi var benim ıkı gün gecikti baya belliydi cizgim biraz daha bekle gec döllenme olabilir adet olmazsan tekrar denersin Rabbim en yakın zamanda güzel bi haberle seni müjdelesin canım 🥰🤲