Sunshine__ evet kepçe olacak gibi. Sizi çok iyi anlıyorum. Benim kulaklarımda küçükken kepçeydi ve çok fazla akran zorbalığına maruz kalıyor insan. Bu da benim içime kapanıl biri olmama sebep oldu. Bi ortama girince herkesin sadece kulaklarıma baktığını düşünürdüm ve çok utanırdım ben 13 yasında ameliyat oldum lokal anesteziyle yapılıyor şuan 27 yaşındayım. Sizin beneğinizde 2 aylıktan küçükse izmir de gonca arslan diye dr var ameliyatsız tedavi yapıyor