144355 ben hamile kaldığım günden beri gerek.yuz yüze gerek online diyetisyene gidiyorm.senelerdir.diuetisyenim aynı daha iyisini görmedim çok değiştirdim zamanında çünkü ben 95 ile hamile kaldım 86 kiloyum şuan ve 19 haftalık hamileyim bebek büyüyor sağlıklı bir şekilde ama bende artış yok bebekte var çok şükür bu da demek oluyor ki verdiğim kilo aslında daha fazla , ve bebeğe yararlı liste hazırlıyor istediğin an ulasabiliyosn o yüzden şansliyim ve bir seansına ssabah 250 TL ödedim , şuan nasıl bilmiyorum ama ben yılbaşından önce ki ödememi yaptım