Kızlar bugün doktora gittim ilk muayenem normalde 7 haftalık olması lazım doktor baktı kese var ama çok küçük ve bebek yok dedi 5 haftalık olarak gözüküyor dedi 10 gün sonra tekrar gidicem ya boş gebelik yada geç döllenmeymiş. Bu durumu yaşayan var mı