denizdefneugur ya kusura bakma ama sinir oluyorum böyle erkeklere. Bebeğin oluyor, bir sürü insan uğraşıyor olmayan var, olduğuna ve sağlıklı olmasına şükredeceğine şu erkeklerdeki cinsiyet ayırma neden hiç anlamıyorum. Ayrıca cinsiyeti belirleyen erkeklerin ta kendisi zaten, sen darla onu yine kızı buldun bi erkek veremedin bana diye. Öf hamilelik hormonlarım coştu gene çok sinirlendim😅