Miracleee Bi paket islak mendil Bir tane Bez 5 li hastane çıkışı takim Bunları bebek için koydum başka ne koymam lazım. Birde kendim için hemşireye birsey verilecek mi
Aysee1123 Miracleee Islak mendil koymadım ben sadece giyeceği takımı ve bez koydum. Sarmaları içinde müslin örtü koymuştum. Hemşire benden daha sonra kendisi istemişti giyeceklerimi doğumdan sonra
genc2kizannesi Miracleee 1 adet bez, alt açma örtüsü ve hastane çıkışı battaniyesi ile beraber verilir hemşireye
Buseirgit Miracleee ıslak mendil koymamıştm ben. 1 bez 1 zıbın 1 tulum 1 battaniye Ve şapka eldiven çorap koymuştum bebek için
Miracleee Aysee1123 islak mendili kardeşim doğum yaptığında hemen istemişlerdi ondan koyayım dedim. Aynı hastanede doğum yapacağım da. Bende Bi tane battaniye koydum takımın içinde. Ama muslin değil. Çok kalın da sayılmaz.
-Ebru-35 Ben 10lu set koydum+ bez banttaniye baska koymadim. Bi de şey dediler bebeği silmeleri için bi havlu gibi bisi koy dediler silip atıyorlar filan dediler koydunuz mu siz acaba?
genc2kizannesi -Ebru-35 ilk defa duydum her hastane farklı olabiliyor tabi benim hastanemde bebeği yıkayıp temizliyorlar ama havlusunu benden istemediler
Beeyzanurr Miracleee dun arkadas dogum yapti da zibin patikli olmasina ragmen çorap ve bir bez daha istediler ondan soyliyim dedim
mervemurat16 Miracleee ben bez koydum hastane takımını koydum battaniye ekledim eldiven falan bunları vericem hemşireye
Buseirgit Miracleee ilk doğumumda doğum yaptığım oda kendi odamın hemen 2 yanıydı doğumdan çıktım geldim odamda giyindim ikinci doğumumda sezaryen doğumdu yine odamda giyindim bir şey vermedim
mervemurat16 Miracleee valla daha doğurmadım 😄ama duyduğum kadarıyla birşey verilmiyor zaten önlüklü olduğumuz için odaya çıktıktan belli süre sonra pijamalar giyiliyormuş sütyen bile hemen giyilmiyor dediler
Boncukk123 Miracleee canım hastane çıkışının içinde zıbın var mı bilmiyorum yoksa bebişe zıbın da ekle 🌸