Çatı kemiklerimden bi tanesi tam hangisi hatırlamıyorum dedi doktor da büyükmüymül yanuk muymuş neymiş neyse bebek gelirken kafasını çevirmesi gerekiyormuş. Çevirmezse sezeryana alırız dedi ama son raddeye kadar bekleyip normal doğumu deneriz dedi . Bende madem böyle bi ihtimal var seseryan olayım direk diye düşünüyorum ama ona sıcak bakmadı böyle bişi başına gelen var mı