genc2kizannesi hayır canım doktorum taburcu ederken günde 3 kupa kahve iç baş ağrın için dedi ağrı kesicide yazdı ama bel ağrım baş ağrım hiç olmadı. Ha şöyle bebek emzirirken başta bebeyi tutamadığı için biraz öne doğru eğilerek emzirdim duruşumdan ötürü biraz ağrım oldu sadece. Birde ameliyat sırasında tam olarak sebebini bilmiyorum ama sol koltuk altıma ara ara çok ağrı girdi doktor onunda normal olduğunu söylemişti