Seniz6774 Sevimlipandaaa kesinlikle pamuk . Hem daha sağlıklı hem daha kullanışlı hemde daha bereketli . Birinci bebeğimi tuvalete alistirana kadar hep pamuk kullandım. Şimdi ikinciye hamileyim bu sefer de inşallah hep pamuk kullanmayı düşünüyorum.
LamiyaCetinkaya Sevimlipandaaa Ben başlarda pamuk aldım ama hiç kullanışlı gelmedi bana, ıslak mendil daha pratikti
Fdmgnr Sevimlipandaaa yeni doğdu ilkk 2 gün izotonik sulu Molfix ıslak mendil kullandım ama pişik oldu yavrum. 2 aylık olacağız nerde olursak olalım alt temizleme pamuğu kullanıyorum. Islak mendil gibi pratik olmasada pişik olmasından iyidir. Doktorumuz ve hemşireler de alt temizleme pamuğu öneriyor en iyisi
babyy__ Sevimlipandaaa kuzum ben bir yıgın pamuk aldım ilk gün kullandım ama hiç kullanışlı degil suyunu hazirla sık sil zaman kaybi bu arada bebek rahatsız oluyor acil ihtiyaç oluyor vs ıslak mendil daha pratik ben molfix kullanıyorum 7 günlük bebegim bir şey yapmadı. Sık sık bekletmeden temizlersen altıni kremlersen birşey olmuyor.