duy-gu44 37 haftalık gebeyim dün ani bir ter sancı oldu yarım saate geçti sabah da kalktığımda idrarmı yaptığımda kahve rengi akıntı sürüntü şeklinde peçete ye silindim. Sizce bu nişan mı ..nişanda ne yapmam gerekiyor
Minikkimyager duy-gu44 benimde öyle gelmişti sümük gibi kahve akıntı bı gidip görünün suyunuza baksınlar
Blueberry0 duy-gu44 sümüksü kahvemsi oluyor nişan evet. Panik yapmayın nişan gelince hemen doğum olmuyor. Sancınız var mı
Rabiabss duy-gu44 benimde öyle geldi gittim doktora sancı vs olmadıgı için bişi yapmadılar evde sancımı bekliycem bakalm
duy-gu44 Blueberry0 Blueberry0 çok az sancı böyle belli belirsiz.. kalkdım evi mi topladım sancım ve suyumu bekliyorum şiödi
duy-gu44 Rabiabss en iyisi ev değil mi.suyum gelirse duş alır giderim.çantam hazır Meryem ana otu da aldım
duy-gu44 Rabiabss tşk cnm ben de ara ara hareketli mi diye kontrol ediyorum.ayrıca hareketlendirmek için ne yapmam gerekir
Rabiabss duy-gu44 tatlı şeyler ye soluna yat ben öyle yapıyorum bide nescafe de hareketlendiriyoöus internette görmüştüm 😍