Neslihankrhmt Benim bat 13-14 gibi kızlar dün erken gebelik testi yaptım Çok hafif çıktı ilk 15-20 dk da çıktı sanırım direkt çıkmayınca bende teste dikkat etmemiştim ama sonra böyle gördüm sizce varmıdır,regl olmazsam pazartesi kan vermeyi düşünüyorum 👶🏻❤️
Mertsmother Neslihankrhmt adet geçmeden yapmayın 20 dakika geç bir süre 😇😇 idrar kurumasından dolayı belirginleşebiliyor ❤🫂