6-2 korkma canım ben yeni doğum yaptım 5 gün oldu biz de de 3 hafta gerilik vardi 39 haftalık doğdu ama 37 ile uyumlu çıktı normal doğum yaptım kendi sancimla hiçbir sorunumuz yok çok şükür 2900 grm kızım biraz minik ama olsun alır zamanla sende içini ferah tut ,doktora kalsa beni 36 hafta da zorla dogurtucaktı gitmedim ben kendi sancimi bekledim iyi ki de gitmemisim gelişimi tamamen durmamışsa izin verme sende hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah 🤲🌺