Doktorum günü gelmiş istersen cuma günü yatış verelim dedi beklemek istemedik daha fazla tamam dedim. Sabah 8 buçukta hastanedeydik. Eşim ve görümcem yanımdaydı. Odaya yatışım yapıldı. Ebe geldi açıklık bakmak için. Baya acılı bi işlemdi ve aşırı kasıldım. Çok az açılman var dedi. Hemen ardından nişanım geldi. belki de tetiklemek için öyle yaptı bilmiyorum. Suni takıldı. ilk saatler gayet güzeldi hersey normaldi. Ara ara sancılar geliyordu regl ağrısı gibi. Ara sıra kendimce açılma olsun diye çömelip kalkıyordum yürüyüş yapıyordum. Açıklığım yavaş ilerliyordu. Ebe 1-1bucuk saat aralığında kontrol ediyordu. Sonra suyumu patlattılar bez bağladılar. Pilates topu getirdi ebem. Yatmıcaksın yürü bolca yorulursan topa otur dedi. Sancılar git gide sıklaşıyordu artık saniyede bir girmeye başladı ve ben dayanamıyordum artık sezaryen diye bağırıyordum. Açıklığım 8 cm olmuştu. Ebe biraz daha sabret çok az kaldı dedi. sonrasında Ağrı kesici iğne yaptılar hemen ardından dolu dolu kusmaya başladım. Bekleme odasında annem ve görümcem vardı bağırışlarımı duymuşlar koridorda. Eşim hüngür hüngür ağlamaya başladı acı çekiyorsun elimden bişey gelmiyor diye🥹Gözlerim sürekli gidiyordu aşırı yorulmuştum uykum geliyordu. Ebe son kez geldi ve ben sancıdan artık ölüyordum ne ıkınmaya enerjim kalmıştı artık, Nede doğurmaya cesaretim. Aşırı baskı hissediyordum ıkınma isteği geliyordu ve durduramadım kendimi istemsiz ıkındım. ebem ıkınma nefes al diyordu. Doktoruma hemen haber verdiler odayı hazırladılar. Ebem sancın geldikçe ıkın dedi. Ben bağırmaktan zor ıkınıyordum. Kakam gelmiş gibi hissediyorum dedim ebem bebek o dedi. Zor nefes alıyordum ıkınmaya gücüm yoktu Saçlarını görüyoruz dediler o an bi kuvvetle güç geldi ve ıkındım. 6-7 ıkınma sonrasında karnımın içinden sıcak sıcak bişey çıktı ve göğsüme yatırdılar. 17:25 de doğurdum. göbek bağını kesip bebeğin eşini karnımı hafif ovup çıkardılar bastırma olmadı.🥹 Öyle rahatlamıştım ki öyle huzurluydum ki anlatamam. Sanki yeniden doğmuş gibi. Eşim doğum anı boyunca yanımdaydı ve hüngür hüngür ağlıyordu. hayatımda asla unutamayacağım bir gündü. Doktorum ve ebelerim çok iyiydi cok yardımcı oldular. Doğum bittikten sonra yemek yedim ve sütüm hemen indi bebeğimi emzirdim☺️Bu arada kesi atılmadı 1 dikişim var🙏🏻1 gece kaldık hastanede. Şuan 7 günlük olduk bile🧿❤️Suni evet kötü ama ben yaptıysam herkes yapabilir. Ebe kadın, ben seni yapamaz diye düşünüyordum naif kırılgan tatlı bişeye benziyorsun maşallah çok güzel doğurdun dedi.. Allah dileyen herkese bu duyguyu nasip etsin çok güzel birşey🫶🏻