Blackatlas Vajinal doğum yaptım, kesi ve dikişlerim vardı. En ufak bir iz veya deformasyonum yok. Muhakkak 3-4 doğum sonrası eskiye göre fark oluyordur ama o da abartılacak şeyler değil. Sarkma vs durumları yaşanıyor doğru, o da herkeste bir olmaz. Nasıl ki sezaryen komplikasyonları herkeste aynı olmuyor, bu da öyle bir şey.
Ayrıca vajinaya atılan kesi ve dikişin karnıma yapılan işlemle bir olacağını da kimse savunamaz. İkinci doğumu yapacağım önümüzdeki ay, yine vajinal doğum düşünüyorum. Tercih meselesi, birini överken diğerini gömmek doğru değil, hele bir de alanının doktoru için …