Tubaasirinn ben 41 haftada planlı bı şekilde gittim son kontrolumde 41 e kadar kendi sancıların gelmesse doğumu baslaticaz artık dedi miad dolmasi deniuomus dha fazla bekleyemeyiz dedi kaka yapma ihtimalini göz ardı edemeyiz dedi. Gittiğimde 2 santim açıklık vardı bebek kanaldaydi ama sancı yokdu muayene eden doktor yarına dogururssun bebek yerlesmis zaten yatisini yapalım suni verelim dedi belki eve gitsem gece sancım tutup gelirmiyid bilmiyorum sabh 11 gibi yattım gece 4 de çıktım doğumdan gece 12 den sonra suni sancinin etkileri arttı zaten önce kendi sancimi kontorl ettielr yavaş yavaş vermeye başladılar 12 ye kadar elim ensemde yattım 😅 sonra zorlamaya başladı tabi sabah 4 de de artık dayanılmaz olmaya başlamıştı açılmaya bakiyolaedi çok yavaş açılıyor fu ben dayanamıyorum demeye başlamıştım zaten artık son gelmelerinden doktor acilligima bakarken suyumu patlattı 7 cm di o zamn doğru ikinirsan seni doğuma alicam dedi herşey sana bağlı dedi elimden geleni yaptım 4 5 ikinmada kafayı gördüler hemn yan odaya çatal mi deniyo doğum yaptirilan sedyeye aldılar sonrada yine 5 6 ikinmada doğdu miniğim o kadar sanciya rağmen dünyanın en güzel hissiydi o rahatlama o ara çığlık atmışım zaten sancilarimi elimden geldiğince sessiz kendimi yormadan çekmiştim çünkü ikinirken de sadece ittirmeye odakluydim hiç bagirmadim o anda bağırınca ebe güldü hatta durdun durdun en son bagiriuom diye😅😅 tabi 7 cm açıklıkla kesik oldu tabi benim için doğum çok kolay geçti sonraki iyileşme süreci ve sancılar zordu sadece şimdi 30. Haftamdayim bu hikayedeki miniğim tam bir yasinda 😅anılarımı tazelemis oldum size anlatirken 😅