Ebru3457 Şuan tam 32 haftalığım bebeğim baş aşağı dönmemiş ilk gebeliğim normal doğum istiyorum doktorda şuan erken dönebilir dönmezse eğer sezeryan dedi sizin bebekleriniz kaçıncı haftada dönmüştü
ozgekader Ebru3457 benim arkadaşımın 38 haftada dönmüştü o ana kadar doktoru hep sezaryen dedi ona ama son an döndü yinede sezaryen oldu bebişi iriymiş. Döner sizinde inşallah 😊🌸
genc2kizannesi Ebru3457 benimde 32 daha dönmemiş sezeryan olucam yine zaten, dönmesi pek önemli değil ama bu haftada benimde aynı canım
HMH Ebru3457 benim 29. Hafta kontrolünde dönmüştü ama ne fayda ğlasentamız aşağıda o yüzden zorunlu sezaryan gibi duruyor bakalım 32de de hala aşağıdaydı 36-36 tekrar bakıcaz 😌
Ebru3457 minikinsantanesi inşallah benim de döner ya her hangi birşey çıkmazsa normal istiyorum tekrar 3 hafta sonra gel dedi o zamana kadar döner inşallah
svg46 bende en son geçen hafta cumartesi gittim 35+6 ydık dönmemişti 38 e kadar bekleyip dönmezse 39 da sezeryana alıyorum dedi şuan döndü mü ne durumda bilmiyorum haftaya öğrenecez artık 🤦🏻♀️
svg46 Ebru3457 açıkçası normal ya da sezeryan demiyorum ikisininde kendine göre zorluğu var nasıl hayırlıysa nasıl sağlıklı olacaksak öyle olsun diyorum
minikinsantanesi Ebru3457 döner inşallah sıkıntı etmeyin bende normal istiyorum ama bi kafam da hala sezeryanda korkuyu geçtim de bi an önce kucağıma alıp sevmek koklamak istiyorum ya annelik çok değişik bişey😂😂
Imomuser-s Benim de 32 de öyleydi 35 te gittim dönmüştü :) egzersizlerin faydası olmuştur diye düşünüyorum..
Ebru3457 Imomuser-s ne eğzersizi yaptınız acaba ben doktora sordum dönmesi için ne yapmam lazım diye kendi döner birşey yapmana gerek yok dedi bende bir daha kine 35 de gidicem inşallah dönmüş olur
Tatar59 Imomuser-s hangi egzersizleri yaptınız acaba? Ben de bugün başladım Simge dumanin hareketine ama faydalı olur inşallah döner
Ebru3457 svg46 benimde önceliğim tabi sağlıklı olması ama ilk olarak normal olsun istiyorum her hangi bir sıkıntı çıkmazsa tabi ama eğer olmazsada artık illaha normal diye bi zorluğum yok
svg46 Ebru3457 hakkımızda hayırlısı olsun sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi nasıl olduğu farketmiyor ☺️
11-02- Ebru3457 kendi döner cnm 35. Haftada makat gelişiydi 36 da tekrar gittim kanala girmiş bile baş aşşada dedi
Imomuser-s Ebru3457 bana da öyle demişti, kendini sakatlama diye tembihledi :)) yalnız olmamaya çalış yaparken - simge duman
11-02- Ebru3457 hiç belli olmaz cnm 35 haftalıkken başı yukardaydı makat gelişiydi doktor sezeryan dedi 36. Haftada tekrar gittim kontrole baş aşşa dönmüş kanala girmiş dedi hiç belli olmaz yani
Aysnk Ebru3457 benim 32 daha dönmemiş doktor normal dedi ne zaman döner dedim o da hiç belli olmaz son anda bile dönebilir dedi
Esrtgb Aysnk bnm doktor konuşmuyor ki hersey Tmm güzel der yollar bende acemi heyecan derken unutuyorum sormayı